Optiflame












Cenniki 2019r.




  Kontakt:

 

+(48) 695 636 077 

    GG 1435921 

e-mail: kosmaj@poczta.fm

facebook.com/kosmaj24

#kosmaj24

 

   

   




 
  Indywidualne podejście do każdej transakcji...

   

 +(48) 695 636 077      
    

PROMOCJA Morpchy Richards !
 

Zwroty i reklamacje

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, a warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który wówczas otrzymasz wraz z towarem. Brak informacji o gwarancji w opisie towaru oznacza, iż reklamacja może zostać złożona w terminie 2 lat od daty zakupu z tytułu rękojmi, tj. odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedany towar.

REKLAMACJA

Niezależnie od tego czy na zakupiony towar udzielona została gwarancja producenta, importera lub sprzedawcy, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową w terminie do 2 lat od daty zakupu, masz prawo złożyć reklamację do sprzedawcy. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności i ustosunkowanie się do złożonej reklamacji w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty jej poprawnego złożenia.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożone zostanie pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - można skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej – kosmaj@poczta.fm

Zwracany produkt powinien zostać odesłany bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”, paragonie lub pieczątce z karty gwarancyjnej. Koszt przesyłki zwrotnej konsument ponosi we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu można ustalić na podstawie podanych przez nas kosztów przesyłek podanych w zakładce „Czas i koszty dostawy”, należy jednak pamiętać, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu podanego na aukcji.

Pamiętać należy, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy konsument otrzymuje zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonano zapłaty, chyba że wyrażona zostanie zgoda na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

BEZPIECZNA DOSTAWA

Wysyłając przesyłki kurierem oferujemy Ci możliwość bezpiecznej dostawy towaru - każda przesyłka kurierska jest w pełni ubezpieczona.

Pamiętaj o tym, że kurier musi umożliwić Ci rzetelne sprawdzenie stanu opakowania zewnętrznego przesyłki. Po odebraniu przesyłki poinformuj kuriera, że chcesz sprawdzić stan opakowania zewnętrznego w jego obecności - To Twoje prawo wynikające z mocy ustawy o prawie pocztowym. Do odebrania przesyłki przygotuj nożyczki, rozetnij i zdejmij folie oraz oceń stan opakowania w szczególności narożniki. Jeśli powierzchnia opakowania oraz jego kanty i rogi nie są idealnie równe może to być oznaką, że przesyłka została uderzona w transporcie. Jest to podstawą do zgłoszenia zastrzeżeń kurierowi, na podstawie których kurier ma obowiązek z mocy ustawy o prawie pocztowym zaczekać do momentu sprawdzenia zawartości przesyłki, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia kominka powinieneś zgłosić kurierowi odmowę przyjęcia przesyłki ze względu na uszkodzenie w transporcie aby kominek mógł wrócić do nas na tym samym liście przewozowym w celu wymieniony na nowy, nieuszkodzony. W przypadku przesyłek wymagających szczególnego traktowania w transporcie nadanie takiej przesyłki odbywa się z obowiązkową opcją sprawdzenia stanu zawartości w obecności kuriera i rezygnacja z tej procedury podczas odbioru przesyłki przez odbiorcę powinna się odbywać z pełną odpowiedzialnością i świadomością podejmowanego wówczas ryzyka. 

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.


Masz pytania? Zadzwoń... 
+(48) 695 636 077

Koszyk !

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się !

Sonda !

Jak do nas trafiłeś?

DODATKOWY RABAT



Na każdy kominek w cenie powyżej 2000zł.

Katalogi !



 


 

kosmaj24.pl

ul. Słoneczna 24

48-210 Biała, opolskie

NIP 755-179-37-67


 

Sklep jest w trybie podglądu

Copyright by kosmaj24.pl

{nocache:b85d77e1181585fb317fc4cbe10359c9#0}
Sklep internetowy Shoper.pl