Kontakt:

 

+(48) 695 636 077 

    GG 1435921 

e-mail: kosmaj@poczta.fm

facebook.com/kosmaj24

#kosmaj24

 

   

   




 Indywidualne podejście do każdej transakcji...

  

Zwroty i reklamacje

GWARANCJA

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, a warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który wówczas otrzymasz wraz z towarem. Brak informacji o gwarancji w opisie towaru oznacza, iż reklamacja może zostać złożona w terminie 2 lat od daty zakupu z tytułu rękojmi, tj. odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedany towar.

REKLAMACJA

Niezależnie od tego czy na zakupiony towar udzielona została gwarancja producenta, importera lub sprzedawcy, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową w terminie do 2 lat od daty zakupu, masz prawo złożyć reklamację do sprzedawcy. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności i ustosunkowanie się do złożonej reklamacji w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty jej poprawnego złożenia.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.
 

Bezpieczna dostawa

Wysyłając przesyłki kurierem oferujemy Ci możliwość bezpiecznej dostawy towaru - każda przesyłka kurierska jest w pełni ubezpieczona.

Jeżeli otrzymana przesyłka ma naruszone opakowanie lub otrzymany towar jest niekompletny albo uszkodzony, wypełnij druk reklamacyjny (protokół szkody) koniecznie w obecności kuriera, ponieważ brak spisanego protokołu szkody w obecności kuriera jest równoznaczny z przyjęciem przesyłki bez zastrzeżeń. Protokół szkody powinien zawierać: opis stanu, w tym uszkodzeń zewnętrznych opakowania, samego towaru lub ewentualnych jego braków.  Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. W przypadku przesyłek nadawanych z opcją sprawdzenia zawartości w obecności kuriera sprawdzenie takie jest obowiązkowe, a rezygnacja z takiego sprawdzenia odbywa się tylko i wyłącznie na odpowiedzialność odbiorcy.

POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

Koszyk !

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się !

Sonda !

Jak do nas trafiłeś?

 

 

 Dziękujemy za wsparcie ♥
  

 

 

kosmaj24.pl

ul. Słoneczna 24

48-210 Biała, opolskie

NIP 755-179-37-67


 

Sklep jest w trybie podglądu

Copyright by kosmaj24.pl

{nocache:21b4eac75732ec18a639db21c34fba94#0}
Sklep internetowy Shoper.pl