2 390,00 zł
2 390,00 zł
Indywidualne podejście do każdej transakcji...
☎ +(48) 695 636 077
Zwroty i reklamacje
GWARANCJA
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, a warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który wówczas otrzymasz wraz z towarem. Brak informacji o gwarancji w opisie towaru oznacza, iż reklamacja może zostać złożona w terminie 2 lat od daty zakupu z tytułu rękojmi, tj. odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedany towar.
REKLAMACJA
Niezależnie od tego czy na zakupiony towar udzielona została gwarancja producenta, importera lub sprzedawcy, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową w terminie do 2 lat od daty zakupu, masz prawo złożyć reklamację do sprzedawcy. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności i ustosunkowanie się do złożonej reklamacji w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty jej poprawnego złożenia. Sklep nie ma możliwości przyjęcia przesyłki niepłaconej lub wysłanej jako przesyłka pobraniowa dlatego reklamujący odsyłając towar na reklamację jest zobowiązany do poproszenia o wysłanie po niego kuriera lub poniesienia kosztu przesyłki, który w po uznaniu reklamacji za zasadną w kwocie najtańszej przesyłki powszechnej zostanie zwrócony.
ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT
Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożone zostanie pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy - można skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej – kosmaj@poczta.fm
BEZPIECZNA DOSTAWA
Wysyłając przesyłki kurierem oferujemy Ci możliwość bezpiecznej dostawy towaru - każda przesyłka kurierska jest w pełni ubezpieczona.
Pamiętaj o tym, że kurier musi umożliwić Ci rzetelne sprawdzenie stanu opakowania zewnętrznego przesyłki. Po odebraniu przesyłki poinformuj kuriera, że chcesz sprawdzić stan opakowania zewnętrznego w jego obecności - To Twoje prawo wynikające z mocy ustawy o prawie pocztowym. Do odebrania przesyłki przygotuj nożyczki, rozetnij i zdejmij folie oraz oceń stan opakowania w szczególności narożniki. Jeśli powierzchnia opakowania oraz jego kanty i rogi nie są idealnie równe może to być oznaką, że przesyłka została uderzona w transporcie. Jest to podstawą do zgłoszenia zastrzeżeń kurierowi, na podstawie których kurier ma obowiązek z mocy ustawy o prawie pocztowym zaczekać do momentu sprawdzenia zawartości przesyłki, a w przypadku stwierdzenia uszkodzenia kominka powinieneś zgłosić kurierowi odmowę przyjęcia przesyłki ze względu na uszkodzenie w transporcie aby kominek mógł wrócić do nas na tym samym liście przewozowym w celu wymieniony na nowy, nieuszkodzony. W przypadku przesyłek wymagających szczególnego traktowania w transporcie nadanie takiej przesyłki odbywa się z obowiązkową opcją sprawdzenia stanu zawartości w obecności kuriera i rezygnacja z tej procedury podczas odbioru przesyłki przez odbiorcę powinna się odbywać z pełną odpowiedzialnością i świadomością podejmowanego wówczas ryzyka.
POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU
W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.
1 399,00 zł
Cena regularna:
1 690,00 zł
1 399,00 zł
Cena regularna:
1 690,00 zł
999,00 zł
Cena regularna:
1 690,00 zł
399,00 zł
Cena regularna:
640,00 zł